دستورالعمل رسیدگی به شکایات قانون برگزاری مناقصات

دستورالعمل رسیدگی به شکایات قانون برگزاری مناقصات

توضیحی کوتاه در مورد دستورالعمل رسیدگی به شکایات قانون برگزاری مناقصات:

قانون برگزاری مناقصات، همانطور که از نام آن مشخص است، جهت تعیین روش و مراحل برگزاری مناقصات به تصویب رسیده است و رعایت آن برای ارگان‌ها و شرکت‌های تابعه‌ی آن‌ها ضروری است.

فایل‌های مشابه:

دیدگاه‌ها:

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستورالعمل رسیدگی به شکایات قانون برگزاری مناقصات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *